Bestellen & retourneren
Wanneer je gevonden hebt wat je zocht, kan je doorklikken naar het winkelmandje rechts bovenaan de website. Daar vind je een volledig overzicht terug van de geselecteerde producten en hun prijzen, alsook de totaalprijs van je winkelmand.
Afrekenen kan je doen met of zonder een account. Het voordeel van jouw eigen account is dat je gegevens opgeslagen worden voor een volgende bestelling en je een overzicht hebt van eerdere bestellingen. Daarnaast is het ook mogelijk om je favoriete wijnen op te slaan in een favorietenlijst.
Ben je, na levering, niet 100% overtuigd van jouw aankopen? Dan kan je deze binnen de 14 dagen retourneren op 2 manieren.
- Breng de fles(sen) terug naar Le Vinoble. Daar kan je kiezen tussen een terugbetaling of een omruiling.
- Stuur de producten terug. Hiervoor kan je een mail sturen naar info@levinoble.be met volgende info: ordernummer,
- artikelnummer van het product dat je wenst te retourneren
- het aantal stuks
IK bezorg u een retourlabel voor de verzending van de retour. De kosten voor deze zending worden achteraf verrekend bij de terugbetaling.
Heb je verder nog vragen?
Neem contact op via info@levinoble.be of op het nummer +32(0)467042625.
Verpakking & verzending
Alle bestellingen worden door mij en met heel veel zorg verpakt en verzonden. Omdat ik hou van een persoonlijke aanpak zal ik deze bij een bestelling van boven de €300,00 altijd bij u afleveren. Je mag rekenen op een levertermijn van 3 tot 5 werkdagen.
De verzending van je pakket kan je trouwens van begin tot einde opvolgen. IK informeer jou wanneer het pakket ingepakt wordt en klaar staat voor verzending.
Samen met u bepaal ik een datum en uur voor aflevering, zodat alles ten allen tijde netjes bij u veilig binnen staat.
Heb je gekozen voor een afhaling in mijn magazijn? Dan krijg een bericht wanneer je pakket klaar staat om af te halen.
Betaling
Voor de betaling van je aankoop kan je kiezen tussen volgende betaalmogelijkheden:
- Bancontact (Payconiq)
- Mastercard
- Visa
- Maestro
- Apple Pay